Mysig morgonpromenad med kära

Vilken mysig morgon jag hade imorse! När jag åkte hemifrån skickade jag iväg ett sms till Linda för att se om hon ville med ut på skogspromenad med mej och P, tänkte att Charlie måste ju ändå ut och så tyckte jag att det kunde vara trevligt med sällskap :-) Panther tyckte även han att det var jätteskönt med sällskap, att ha Linda & Charlie framför var perfekt för då slapp han va så himla vaken på allt som hände. Vi red förbi dagiset idag med, och alla barnen hade rast så det var ett jäkla liv, men P skötte sig perfekt! Var en helt supermysig morgon med härligt sällskap! :-) Vi klarade oss från regn med, fast att det mulnade på fort.


Linda & Charlie


Panther & Jag


P:son och Challe vågade nästan hälsa ;-)

Nu sitter jag i skol-bibblan med Jenny & Alex vi jobbar på vårt arbete, jag har en liten bisyssla och bloggar lite samtidigt :-)

Puss & Kram, back to work!
Kommentarer
Postat av: Linda

Det var en väldigt trevlig promenad! Jag pratade med Ida, hon ville också med till Ullared. Hon kunde på söndag så vi kan ju kolla på det! Lycka till med plugget!! PUssuss

2009-05-19 / 13:24:30     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ja! :D Men de blir ju super jag kan när som!

2009-05-19 / 15:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?