Mitt superjag!

Idag är jag skitnöjd med mina insatser! Jag har självklart varit hos P idag med, om någon började undra ;-) Tidigt imorse var jag där och fixade allt samt att vi tränade lite lugnt på utebanan, blev ett kort, effektfullt pass, på grund av min tidsbrist idag. Men ibland är det de passen som blir allra bäst! P var värd att få ta de lite lugnt idag, han har gått super i två dagar och imorn är det torsdag och det innebär ju morgonträning för Eva. Längtar!
Efter stallet åkte jag in till bibblan ju, där var jag ruggigt duktig tillslut och blev klar med artikeln trots att vår dead-line är först i helgen :-) det tog sin tid snarare hela 7 timmar, men nu är den klar! Så himla skönt..

Sedan har jag vart på gymmet med har "power-cyklat" sjutton vilken dålig kondis jag fått, dags för lite skärpning, sedan blev de magge å rumpa med. Nu är jag placerad i soffan, ser på room service i väntan på Grey´s! Älskade onsdagkväll, jag är färdig med plugg,stall,träning,matlagning och duschning så ikväll ska jag till och med måla naglarna!

Nu blire slapp-kväll i soffan! Trevlig kväll :-)


Kvällens meny blev fiskgratäng, med lie allt möjligt i,
försöker rensa kylen och
matcha ihop nåt bra samtidigt
men det blev väldigt lyckat sedan blev det vindruvor
till efterrätt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?