Milk and toast and honey..

Vaknade till en riktigt ruggig morgon här i Halmstad, blåsigt, molningt och jävligt! Så det blev till att koka te-vatten och rosta brödet för att få lite myskänsla.. Grönt vaniljte med mjölk och honung är riktigt gott! Alldeles snart blir det att åka ut till Panther, för att sedan åka raka vägen in till jobbet.. Känns som det kommer bli en lugn dag i stan när vädret är så här tråkigt.. Ikväll så ska jag &min kära Linda åka med P till hästsjukhuset i Slöinge, för att kolla upp hans öga.

Så idag gäller det att ha med sig mycket mellis för att hinna få i sig lite energi mellan allt som ska göras, har till och med fixat en lunchlåda, NÖJD!


Mitt nya favorit mellis/fika är dessa riskakor gjorda på råris med lite mörk
choklad, Mums! Sedan har jag även med mej dessa supersöta små
Ramlösa flaskor, riktigt praktiskt!

Ha en toppendag! Så hörs vi ikväll :-)
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?