Lantlolla!

Efter att jag vart å tränat åkte jag ut till Panther, klockan halv tre kom tjejen som skulle träffa oss och hon verkade jätte trevlig och duktig, så hon kommer igen på tisdag :) Sedan red Jag och P i ridhuset, han var riktigt superfin idag, så kul! himla duktig va han, trots att ja rider me en prasslande plastpåse på foten.. Han är stencool alltså, han måste fått det från mej ;) Sedan gosade vi lite, och P fick massa ny halm idag, det gillade han såklart skarpt!


Panther myser efter träningen...

Sedan tog jag mej en liten mini-promenad upp till kossorna som dom släppt nästan precis vid andra stallet, ville så gärna hälsa på dom å jäklar vad nyfikna dom va på vad ja var för en filur


Visst ser det ut som bregott reklamen?

Nu ska jag cykla till Linda för snart börjar ju Gossip girl! Sedan ska vi gå över till Sandra som precis flyttat till ny lägenhet på nyhem, ska bli kul å se hur fint hon har det, så blir det ju Wipe out med såklart!

Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej! Så du har med en blogg! Vi får kolla om Isabella oxå har en, så har vi alla det :-)

Guuuud vilken fin häst du har!

Vi hörs! kram

2009-05-03 / 19:28:22     URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Elin

Åå vad kul! :) nu har ja läst på din med, det är ju helt toppen ju. hihi! ja visst är han, tack så mkt hälsar han :) ses snart! kram!

2009-05-03 / 23:42:13     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?