Kvällsfika & nattplugg

Nu har jag precis kommit hem från min underbara Linda har varit där och sett på kvällens Tv-program samt fikat järnet :-) Linda hade bakat negerbollar idag ju och sedan hade hon goda hallon muffins och häst skor också, allting hemmagjort! Så duktig! Sedan grät jag som attan till Grey´s med, gud så fint det var! Linda blev helt fundersam över om jag verkligen grät bara till Tv-programet och Oh yes! Jag är bra på sånt! ;-) Nu sitter jag åter igen vid min dator för att försöka få lite plugg gjort nu innan jag ska lägga mej. Har redan min ny inköpta pyjamas a lá stor t-shirt på mej, sminket är av och tänderna är borstade, så det är bara att krascha i sängen så fort jag känner mej någorlunda klar men det kan vara skönt att bli så gott som färdig! För imorgon väntar en morgon hos P följt av jobb och förhoppnikngsvis lite träning med :-)

Sleep tight!!

Min nya pyjamas säger: I love my bed! ;-) But I´m stuck
with my computer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?