Kvällen är här

Nu har jag precis käkat en härlig soppa med firre, riktigt gott! Mamma ringde mej med och sa att hon nu postar mina chock-rosa "foppa-tofflor"  Tack Mamma! Med lite tur så kan jag ha en sådan på min fossing om jag klipper sönder den lite, kommer bli så jäkla snyggt med! Jag tänker sätta trenden liksom! jaja jag är iaf lite mer positiv nu när jag fått mat i maggen :-) Nu ska jag faktiskt lägga mej i soffan och fortsätta se på en film om coachning med välkända idrotts coachen Kjell Enhager, filmen heter Jag AB, riktigt bra!! ska se del 2 fram tills att Ballar av stål börjar, för då blir det att knäppa över till det istället. Så nu är det slapp kväll på ingång för imorn väntar en fullspäckad dag med jobb och ett besök på djursjukhuset i Slöinge, för Panthers öga är inte riktigt i sin ordning.. Jag hoppas att det ska gå bra :-)

Vi hörs imorn, Puss & Kram


Fisksoppa med Lax, färskpotatis, vitlökspeppar och citron, Mumma!


Något gladare efter maten, Sussa gott sedan kära vänner & familj
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?