Kasslern är underskattad

Är nu hemma igen, har lagat lunch och trodde att ja skulle tvätta idag vid 15, men det verkar som jag har lyckats boka tvättstugan med någon annans bricka! Inte undra på att den va svår att låsa och låsa upp sist! Jag tog verkligen i om man säger så för jag var ju SÅ säker på att det var min ;-) Jösses vad dumt! för nu fanns det ingen tvättid innan den 20:e.. Men är man klantig så är man!

Ska nu ägna några timmar till att börja skriva på min "Life Story" det är ett arbete kring självkänsla där vi ska skriva utofrån oss själva i den del av arbetet som inte är teroidel eller forskningsbaserat. Ska bli spännande att se vad jag kommer fram till om mej själv! :-)

Här kommer även ett super-tips!
Lagade kassler med frukt idag, Jennys mamma hade gjort något sånt så jag snodde idén direkt! Det var supergott, snabbt och enkelt!

Brynde kasslern i panna, hackade lök,paprika,annanas,clementin,banan & äpple. Slängde allt i en ugnsform, hade över matlagningsgrädde,mjölk,chilisås,mango chuney & sambal oelek, som jag rört samman i en skål innan. Shoff in i ugnen med lite ost ovanpå! Ruskigt fräsht! :-)

Nu blir det pluggstuga i några timmar! hörs sen, hade gött! Puss & Kram


Färgglad maträtt! "frukt-kassler"
Kommentarer
Postat av: Jenny

Ser ju riktigt mumsigt ut! :)

2009-05-14 / 16:10:56
Postat av: mammsen & pappsen

jag ser fram emot att komma ner och hjälpa dig flytta, så jag får smaka på dina mästervärk i köket.

Det verkar ju som du äntligen lärt dig laga mat.

kramar pappsen

2009-05-14 / 21:25:47
Postat av: Anonym

haha va då ÄNTLIGEN!? Det är min talang! Jag ska absolut försöka bjuda på nåt smarrigt denna gången pappa! Längtar till ni kommer! pusskram

2009-05-14 / 21:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?