Jag är som "dom"

Ja, då var vi hemma från Ullared, Vilket ställe alltså! Jag brukar ha skrattat åt "ullared folket" att dom är som galna och springer runt med sina knökfulla kundvagnar, vet ni!? Jag är precis som dom! Precis lika knökad vagn och precis samma koncentrerade blick längs med hyllorna (man vill ju inte missa nåt) Det är ju alltså sjukt smart att handla där, om man säger något annat är man lite dum;-) Haha! Vi fick alla tre med oss massa bra saker hem! Jag köpte en del saker till P och Linda köpte massa leksaker till Charlie. Ida var duktigast hon handlade massa bra saker, men ingenting kostade mer än trettio silver pengar, det är stark! Min dyraste sak gick till P såklart, den rackarnas dyra kärleken! Jag gillar Ulared! Så dit tänker det bära av fler gånger :-) Vi var helt slut allihopa i bilen hem, shopping är en hård livsstil ;-)
Nu ska jag åka ut till P och visa honom hans nya presenter!

Här kommer lite bilder från dagens shopping:

Ida & Linda i kassakön                         Jag och min knökade vagn


Bra grejjer till BRA priser                      


Dagens favorit-klipp fin tavla och härligt mjuka kuddar


Även denna sjal fick följa med hem
för en billig peng!
Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

fina grejer elin

mysiga kuddar,du hade ju inga förut

kram pappsen

2009-05-24 / 20:06:16
Postat av: Linda

Den där tavlan var jäkligt fin alltså :)

2009-05-24 / 22:09:23     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?