Jag är en turgumma!

Dagen har varit helt super! Träningen med P imorse gick helt galant, han var jätteduktig idag! Så skönt :-) Trots att ridhuset höll på att blåsa sönder, hade han fullt fokus på mej och träningen.. Det har blåst helt sjuukt mycket här i Halmstad idag, men som tur är har jag sluppit att vistas så mycket ute i den rådande stormen! Efter stallet hann jag hem en sväng för att äta lite lunch, sedan åkte jag till Lantmännen och köpte groov till P han kan ju nämligen inte äta havre och mineraler som alla andra i stallet för då blir han helt knäpp i bollen! Sedan var det jobb som gällde, var en lugn dag, men har gjort om ett skyltfönster lite, sånt är roligt! :-) Efter jobbet unnade jag mej att strosa runt lite i affärer för jag hade ingen tid att passa, så jag gick runt i godan ro och kikade. Hittade en helt underbar klänning men den var på TOK för dyr tyvärr, så jag köpte mej en liten brosh till min sjal istället :-)

Se vilken härlig och pris därefter!        En skön sailor-brosh till sjalen

Efter lite runtstrosande bagav jag mej till bilen och på bron över Nissan kommer jag på att min parkering gick ut för 45 minuter sen! Va fan! Så jag skyndar mej, och regnet tilltar rejält! Precis framme vid bilen börjar det ösa ner, jag hinner sätta mej i bilen utan att bli särskillt blöt, och det är ingen bötes-lapp på rutan heller! Vilken turgumma va? Jag borde köpa en lott!

Nu sitter jag och funderar på om jag ska gymma ett kvällspass eller om jag ska äta mat, tricky! Imorn ska jag upp jättetidigt också! Nu ska jag ta mej en funderare! ;-)

Hej så länge! :-)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?