Ingenting kan stoppa mej...

....Nanana ni kommer hitta mej som död, jävel på kärlek! bam bam bam! Haha nja..., det där stämde väl inte helt just nu men en jävel på att strukturera mej det är jag! ;-) Trots denna dag som varit helt totalt fullsmäckad, har det gått så jäkla bra ändå! Stallet klockan 6 ! följdes av ytterligare ett besök hos sjuksyster, och där låg jag och vred mej i ca 40 min! Den satans jä*la kirurgen som opererat mej har nämligen sytt stygnen kors och tvärs så dom hade växt fast i huden, mycket skönt va!? EJ! men det var ja bara te att bita ihopa va, å sjuksystern var så himla gullig hon gjorde verkligen allt hon kunde :-) sedan bar det av till skolan, och det gick ju fint det me.. Sedan kom kämpiga uppdrag nummer två, fixa pärlan till sjukan för att sedan, hör här cykla till jobbet i totalt skyfall och orkanvind (mild överdrift, men inte långt undan) Jag var dock rustad för vädret om man säger så, helt regnställ med luva, kepa, handskar och dubbla lysgula plastpåsar runt fossingen, fattar ni att folk kollade rätt så snett på mej ;-) haha! Sedan va ja rätt så vacker när jag kom till jobbet med!
P fick besök på kvällen med för att få sina ögondroppar, han är nog världens snällaste kelgris! Trots denna dag så hann jag med en fika med Jessika när hon låst butiken, helt sjukt att ända dagen jag får tid över är när jag har som mest att göra, väldigt fascinerande måste jag säga, jag tror det kallas struktur och grym planering! ;-) Vi satte oss på Espresso house, meningen var även att vi skulle in på Peak performance VIP-kväll för deras öppning... men vi insåg att vi nog glömt något när vi såg alla fina & stora blomsterarrangemang som kom bärandes.. Hur fasiken skulle vi ha hunnit fixa det när dom bjöd in oss idag?! vi beslutade i alla fall att inte skämma ut oss så vi satt å tjöta lite mer istället :-)

När jag kom innanför dörren låg där en avi från posten! det var mina snygga skor som kommit redan idag :-) TACK mamma!

Imorn har jag ingen skola och inget jobb! så imorgon väntar en lyxig dag!

Sweet dreams! xoxo


Style á la inomhus & style á la utomhus, Mysig fika och en sönderklippt
och sjukt snygg sko!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?