I´m in love ! ! !

I´m in love with a fairytale! Vilken lördagsafton vi hade igår! Och vilken vinnare det blev, sikken kosli gutt fra Norge!! Vilken jäkla kille alltså, jag är helt förtrollad, Man I love him! SÅ satans charmig ni ;-) Snacka firande Norges gator bjuder på idag, nationaldag och vinnare av Eruvision, fräckt värre! Vi hade en himla trevlig kväll med härligt sällskap! Vi var hemma hos kvällen värdar Linda & Daniel och dessa vi jag snackar om var Sandra & Johan, Ida & Wiktor och jag då, vi snaska på massa gottis och satt och följde hela spektaklet. Det var ju synd för Marlena att hon inte fick några vidare poäng, men jag gladdes så åt våra kära grannar och charmknutten Alexander!

Sedan är det så toppen och vara hos L & D av ytterligare en orsak, de har en inspelningsbar box!! :-D Så sedan såg vi på Robinson! För det vill jag inte för allt i världen missa, haha! Det är så ruggigt bra i år!

Tack för en mysig kväll allihopa!


Hela gänget och Charlie!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?