Hjärtsnörp!

Go morron go morron!  Här i Halmstad är det riktigt mulet idag, så tråkigt... Ska åka ut till P och rida och grejja nu innan jag ska till skolan vid lunchtid för artikelseminarie. Jag tänkte även berätta att igår blev ja så satans skrämd att jag verkligen satte hjärtat i halsgropen. Jag gick och la mej i sängen ovanligt tidigt, låg och läste och lyssnade på musik. Precis när jag lagt ifrån mej allt för att lägga huvudet på kudden och sova sådär härligt trött, så precis när jag går över till John Blunds sida så ramlar min stora tavla ner från väggen!!! Det small inge dåligt vill jag lova! Snacka chockad jag blev usch och fy! Men inget gick ju sönder så det är jag väldigt nöjd med :-)

Ha en härlig dag! Vi hörs senare
XOXO



Kommentarer
Postat av: Linda

Haha fy faaan, att du inte dog!!

2009-05-18 / 11:21:25     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Usch, det där med tavlan var inte att leka med! Jag hörde faktiskt inte dunsen ändå upp till mig :) Hoppas den håller sig på sin plats framöver!!

2009-05-18 / 21:46:37

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?