Himla komiskt!

Sitter just nu och äter frukost, weetabix,macka och juice.. Ser på vakna med the voice, och de har precis sågat min nuvarande sko!! HAHA! De har precis sågat "foppa-tofflan" Totalt! Jag kan ju inte annat än hålla med dem, men samtidgt tvingas jag använda den.. Men men vad gör man inte, jag har den inte för snygghetens skull i alla fall ;-) I går när jag var iväg och handla mötte jag en tjej med likadana som mej, jag undrar om hon var seriös eller om hon också var invalido.. Vi hade samma snygga färg med, tok-rosa!

Nu ska jag åka ut till stallet och grejja fram till lunch. Eva är ju sjuk så jag ska fixa hennes hästar också, så jag tänkte låda Angela ta hand om P, Sedan blir det träning i ridhuset. De ska få gå ut och mysa lite i solen sen innan allihopa ska avmaskas i eftermiddag.

Ha nu en underbar fredag! Vi hörs lite senare :-) Puss & Kram



Panther utanför ridhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?