Hektisk heldag!

Nu har jag precis kommit hem från skolan, har i princip ätit min lunch nu som bestod av en äggmacka! Är det stressigt så är det, men jag gillar inte att slarva med maten! Där har mamma uppfostrat mej väl ;-) Skoldagen började tidigt idag redan vid klockan åtta skulle jag och tjejerna i gruppen möta en man som jobbar på sturegymnasiet som dramalärare. Honom skulle vi intervjua kring ämnet självkänsla som vi har valt att ha som slutarbete i kursen. Det gick super! Han var verkligen hur härlig som helst :-) Sedan fick jag kasta mej på cykeln för att liksom byta färdmedel. Hoppade in i pärlan och körde lite för fort till stallet, där P fick komma ut i hagen med det samma! Har så himla mycket och göra idag så tyvärr blir ridningen lidande, men P verkade inte allt för nedstämd över det ;-)

P Kör räser i hagen                                Prinsen spanar på mej

I stallet gick det fort som attan! Var tvungen att skynda mej som bara den för att hinna tillbaka till skolan i tid, då vi klockan halv tolv hade avtalat tid för handledning med vår examinator Bengt. Jag hann i tid och mötet gick finnemang! Efter handledningen var det dags för nästa intervju med en dam som är kurator på högskolan, och jobbar med studenternas självkänsla och självförtroende. Efter den sista intervjuen slog vi oss ner i ett grupprum i bibblan för att lägga upp hur vi ska gå vidare i arbetet, alla var så sjukt slut i huvudet, men vi fick till en bra planering tillslut, känns som jag börjar ana ljuset i tunneln nu :-)

Matilde är en sann pedagog och ritar
bilder på tavlan ;-)

Nu ska jag trampa iväg till gymmet för att rensa skallen, för ikväll står jag inför renskrivning av intervju samt teoridel till arbetet.. Ikväll ska jag även äntligen tvätta, inte en dag för sent!Sen är det Filip och Fredrik med dropp på Grönan ikväll, det vill jag ju se :-) Puh! Dax att sätta fart! :-)

Puss & Kram  
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?