Han löper linan ut !

Då var det dags för den dagliga visiten hos P också :-) Han mådde fin fint bland det gröna nygräset i hagen och fick vara ute ett tag till medan jag mockade och fejjade i stallet. Sedan fick han tränas lite lätt på lina idag, tränade på stallplanen för att få lite "miljöträning" då det är massa spännande saker att titta på. Det var riktigt mycket liv och rörelse idag med, så han tyckte de va bra spännande ibland och rätt var det är bara bär det iväg! Full galopp å gruset sprutar ( akta stenskott på pärlan var min första tanke) Men jag får verkligen inte stopp på han, utan han löper verkligen linan ut om man säger så! Det va på håret! Men väl inhalad, återfinner vi koncentrationen och han var riktigt duktig till slut!


Skrittar lugnt & fint

Men jag missade ju början på Gossip girl!!! och min vecko-dos av Chace Crawford! Men jag hann till efter första pausen, Thank god! ;-)


Candy man !

Jag slänge ihop en omelett med men blev inte helt mätt så nu har jag småätit massa annat gojj! men men va gör väl de, det är ju fortfarande helg, eller hur!?


Mumma, med skinka, tomat, majs, lök och fetaost! man tager vad man haver..

Nu blir det jäsning i soffan, Natti natt på Er, hörs imorn! :-)
Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?