God, he loves me today!

Jag måste säga: Vilken dag! Allt har gått min väg, hur härligt är det inte när det för en gångs skull är så!? :-) Jo. jag njuter! Kände igenom P i ridhuset imorse, bara skritt-arbete eftersom han gått så bra. Att rida att helt pass i skritt är väldigt underskattat, det ger enormt mycket! Jag sitter och vänder i både fram- och bakdelsvändningar, samt skolor och sidvärts rörelser under ca 30 minuter. Jag tycker det ger en avslappnad häst, med äkta lösgjordhet där nacken verkligen kommer från bakbenen utan att forsera fram en konstlad form. Sedan fick våra hästar vara inne idag, då de avmaskades igår. Detta för att hagarna ska mockas så mark och hästar inte ska få parasiter. Och idag har jag mockat skit i två av dem :-)

Åkte till jobbet där jag och Isabella rocka sådär lagom, då det faktiskt inte var så mkt folk som jag hoppats på, men dock väldigt glada och trevlig kunder, alltid härligt! Sedan till dagens höjdpunkt; Jag kunde idag för första gången på snart en månad komma i skor!! Alltså va grymt härligt att få traska i skor :-) Ett par superfina vita rem-sandaler från Vagabond! Super snygg "retro-bohem" sandal, om det nu kan vara en mix ;-) kommer bli kanon snyggt när jag fått lite färg på dessa bleka fötter.  


Här är min nya sandal, väldigt enkel och riktigt fin på
tycker jag, vad tror ni?
 

När jag sedan åkte ut till P igen för att ge honom hans medicin i ögat och gå en sväng, så hade Eva redan vait ute och rört på han, samt lagt den nya Ridsport till mej i stallet! Hon är bara för Bäst! Hur bra tränare? Grym!! Så jag behövde ju knappt göra någonting alls i stallet, för Eva hade redan fixat, TACK!

Och vilken skön kväll det kommer komma på denna härliga dag, ska nu cykla hem till Linda för ikväll ska vi se på Eurovision hemma hos L & D, vi blir ett litet gäng som ska götta oss i soffan. Innan det hela så ska vi köpa hem Pizza med, ska bli kalas Gott!!

Ha en riktigt superkväll! Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

Hej Elin sandalerna ser ju jätte bra ut.

Det var skönt för dig att du har hittat ett par skor som du kan ha på din opererade fossing.

En liten kram från pappsen och en lite större kram från mammsen.

2009-05-16 / 18:52:13
Postat av: Jennie

Hej vännen! det var här jag inte riktigt fattade med dojjan alltså ;-) kram

2009-05-18 / 19:12:20     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?