Go morrón Go morrón !

Är det inte otroligt!? Alltid när man får sova så vaknar man jättetidigt.... Jag vaknade av att solens sken sipprade in mellan persiennerna klockan 06.45, Super pigg! det är så underbart att i alla fall vakna av just solen.. Ska käka klart min mumsiga frukost bestående av smoothie, vattenmelon och en macka sedan ska jag åka ut till Panther, rida och ha en städdag i stallet, man måste plocka iordning lite extra ibland :) Sedan ska jag faktiskt bara Sola, och så har jag tvättid idag med, inte en dag för sent!

Ni har väl inte missat Panther i Menyn? Ni som är hästintresserade eller åtminstone Panther-intresserade, är det något mer ni skulle vilja ligger med i hans info? Något som ni undrar över, eller tycker vi har glömt?

Ha en skön dag i Solen!
Kommentarer
Postat av: Linda

DU ÄR INTE KLOK!! Som vaknar så tidigt... Vi har precis gått upp ;)

2009-05-01 / 09:54:22     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?