Go morron du lugna onsdag!

Nu har jag precis käkat frukost och sitter framför tv:n och ser på The voice, bästa väckningen ever! Ska åka ut till P snart för att grejja lite och eventuellt blir det att ha han på lina idag, för det var nästan en vecka sedan. P ska få ha en lugn dag idag för han har varit väldigt duktig nu en längre period :-) Det passar mej bra med för jag hade lite ont i halsen nu när jag vaknade, men nu har jag proppat i mej en c-vitaminrik frulle samt tagit massa såna där echinacea droppar. Efter stallet ska jag bara stanna hemma hela dagen och skriva på min "Life story" den ska bli klar idag tänkte jag. Sedan har jag äntligen lyckats boka en tvättid med så de blir några svängar ner i tvättstugan också :-)

En ganska trist dag och inte allt för händelserik, men vi hörs lite senare, ha nu en sköön dag!
Puss & Kram


Så här pluggigt är mitt soffbord nu :-)

Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

Det ser mysigt ut.Syrenerna påminner oss om att sommaren är här!

Postgången håller tydligen vad den lovar,ankomst nästa dag.

Kramis mammsen,javisst ja pappsen vill också kramas.

2009-05-20 / 21:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?