Go morron du härliga dag!

Vilken härlig morgon! Solen skiner som bara den :-) Jag ska käka lite frulleri frullera nu innan jag ska åka ut till och rida ut nu på morgonen i det härliga vädret! Då kommer jag att ha sån jäkla energi hela dagen! Sedan väntar det plugg med min grupp.

Vet ni!? Igår fick jag min första hyresblankett till Nyhem, haha jag blev skitglad! Det är inte så ofta man blir glad över en räkning, så detta tänker jag lägga på minnet ;-)

Se så fint! :-)

Idag kommer jag även slippa se ut som en clown, för igår löste jag ut mina skossingar, så idag ska dom på när jag ska till skolan! Kommer va så snyggt! ;-)

På den friska foten, men
den är nästan lika fin på
den andra med!

Ha en skön dag nu! Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?