Go möra, go möra, dags att köra!

Ja då var det tidig tisdag morgon, and I´m heading for the stable! Härligt att komma igång måste jag säga, av någon konstig anledning är det så. Onormal tjej kasnke många tänker som vill åka ut å mocka skit tidigt som attans, men jäklar va ja gillart! haha! Det ger mej så himla mkt, kanske inte själva skiten då men Panther han är en sådan energibomb som boostar mej varenda dag! Vi ska fortsätta där vi avslutade igår, träna i ridhuset och försöka börja arbeta med galoppen igen, det är satans mycket lättare att rida tre-takt när man väl hittat rätt i skritten! Jag säger bara, Thank god, för fram- och bakdelsvändningar! Good stuff!

Efter stallet ska jag möta mina kära "familjemedlemmar" i skolbibblan kl 11.00, dags att skynda nu så ja blir i tid! ;-) Har ju fått en viss gen av mina föräldrar som kallas för tidsoptimism, det är den enda optimism jag inte uppskattar! ( en liten pik till er mina kära päron ;-) Saknar er!)

Dags att köra! Vi hörs sen, ha en Go dag!

Panther med Halmstads och stallets fina natur!

Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

tack för piken Elin, nu måste jag skynda mig till jobbet så jag inte kommer för sent.

Cykeln har så trög gas (farsans lårmuskler).

kramar pappsen & mammsen

2009-05-12 / 08:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?