Glödheta fingrar och Kärlek på posten

Ja ni, som jag skrivit på mitt arbete! det har bara smattrat här på tangentbordet! Fick väldigt bra av energi av att träna(som jag sa att jag inte skulle) men jag kände för det :-) och så skulle Linda dit så då fick jag lite draghjälp och sällskap. Jätteskönt! Jag var för en gångs skull först på plats(händer inte ofta), så jag fick gå på crossen skit länge, jobbigt men bra! :-) Nu har jag nog snart käkat upp en hel honungsmelon med, som jag skivade upp när jag kom hem från träningen, tänka sig vad man kan hitta i El Kylino :-) Nu känner jag mig väldigt nöjd och klar med mitt plugg för dagen! Och som en underbar uppmuntran kom det ett tjockis brev på posten fyllt med kärlek från världens bästa mamma! Hon vet vad jag behöver :-)


Tack Mamma! Nu ska jag hugga in på chokladen! :-)

Vi hörs ikväll! Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Jenny

Åhh, vilken härlig mamma du har! :)

2009-05-20 / 18:27:35

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?