Gårdagens familjekväll !

Igår kväll åkte jag hem till Jessika och fick jättegod middag som hon fixat, vilken lyxkväll! Jag jobbar tillsammans med Jessika och hon är lite som den systern som jag aldrig haft, trots att det skiljer 11år mellan oss är vi väldigt lika, så det är så himla gott att ha henne här :) Hennes sambo var på svensexa, så vi var ensamma med busfröna Viggo och Nova, på fyra och två år, helt underbara godingar... Dom visade mej runt i det nybyggda huset, jag fick se deras fina rum och fick se alla leksaker. Viggo sa sedan till mej: Det va längesen du var här Elin, och så väntade han lite och fortsatte, nej för du har aldrig varit här... Hur go?  Sen blev det middag, Robinsson och massa godis! Gud va Robinsson är bra!! Så gött att Christians plan bara trillar isär, och vilken jäkla mes han var! han kunde inte ta att han skulle bli utröstad på "riktigt" vis utan ber om det, bara för att inte "tappa ansiktet" Mes! Haha så får han gå omedelbart istället, så jäkla bra!
Sedan låg vi bara å snacka och myste i soffan till halv två. Viggo och Nova slocknade gott bredvid oss vid tio-tiden:)


Myskväll !
Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

Rolig kväll Elin

Hälsa Linda o. gratta henne från oss.

Hoppas du får en bra dag.

Här har vi mulet i dag o. ca:10 grader

Kram papps

2009-05-03 / 09:36:06
Postat av: Jennie

Pallade Jessika vara vaken så länge? ;-) Det var bra jobbat! :-)

kram

2009-05-03 / 19:29:29     URL: http://thelindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?