Fredagsmys

Igår kväll åkte jag hem till Jessika med familj för att bara ligga i soffan å ha en lugn och skön fredagkväll. När jag väl kom dit hade Henrik redan gjort färdigt två stycken hemmagjorda pizzor!!! Så jäkla lyxigt att bara få komma till dukat bord slå sej ner i soffan å trycka i mej tiktigt god Pizza á la Henrik, fasen så goda dom va! Sedan hade ju jag som grädden på moset även köpt över ett kg smågodis som utan problem fick plats i våra magar. Det är som en fredag ska va de ;-) Sedan bara satt vi tjöta, och helt plötsligt är klockan halv två!!! Herregud jag som är uppe med tuppen idag för att hinna till P innan jobbet..

Så nu är det dags att fara iväg, vi hörs senare! Ha en skön lördag, och ikväll är det äntligen Robinsson!!!


Hela familjen


Massa Gajja!!


Godis-Nova, Jessika & bagare-Henrik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?