Fredags energi!

Nu blev det lite ändrade planer här! Känner mej klar med dagens plugg har skrivit ytterligare en sida på min "Life story", så nu ska jag iväg till gymmet en sväng och rensa skallen på mina Story-tankar :-) Full Av energi känner jag mej, kan ha något att göra med att jag precis tryckt i mej två pannkaksrullar med bär! Nu messade Amanda precis, tror jag behöver åka ut till stallet och hjälpa till med avmaskningen, så det är bäst att jag kilar på en gång!
Ska passa på att köpa en godispåse på Hemmakväll när jag åker hem från stallet igen, för ikväll är det fredagsmys hemma hos Jonsson/Körling!

Hörs senare! Ha en toppenfredag! Over and out!


                                ready to go!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?