Farlig och förbjuden sysselsättning

Vilken härlig kväll jag har :-) Jag har hunnit ta vara på rabarbern idag, har gjort både kräm och paj, så nu har jag gottis så jag klarar mej i några dagar. Har även suttit och surfat runt på nätet efter en kista att ha som soffbord i nya lägenheten, vill ha en som är ganska liten, låg och så där snyggt sliten ;-) Har hittat en som känns ganska rätt.. Sedan kom jag in på en fruktansvärt rolig men fantastiskt farlig sysselsättning, jag har kollat på en massa hästgårdar som är till salu! Herregud jag är helt tagen, har hittat två som jag är totalt förälskad i! Jag kände att jag var tvungen att kartlägga mina drömmar lite.. Jag måste ju börja planera snart om jag ska ha eget place vid 30 ;-) Haha! Drömma det är nåt jag kan! Sedan var jag över till Nyhem för att kolla, mäta och ta lite kort i lägenheten, himla schysst att jag fick komma över, å trevlig var han med! Tänka sej ;-) Nu ser jag på "inför Bonde söker fru" längtar så mycket tills det börjar igen, det är så roligt! ;-) Har även gjort iordning en så kallad "pluggburk" att ha tuggbarheter i som jag kan smaska på när jag pluggar, köpte den på IKEA tyckte att den var mycket sötare än en tråkig förpackning eller påse..


Den var väl lite söt va? Det blir så mycket roligare med lite sötsaker i livet

Nu ska jag fortsätta slöa ett tag innan det är sovdags, Å jag älskar Bonde söker fru! :-)
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha du lugn nu Elin! Hästgård? Inte än va?? Blev du inspirerad av hon på bonde söker fru med sin hästgård? :) kul att du besökt IKEA idag, vilken smart idé med en gottisburk :) Perfekt ju! LÄngtar till den 5/6 då blir det grillning! Kyssssss

2009-05-21 / 22:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?