En rolig dag!

Åkte ut till stallet och P tidigt imorse, för att fixa hela stallet.. Som tur var ville Angela med så det underlättade jättemycket! Vi mockde och fixade i hela stallet, sedan linade vi Panther i ridhuset, han var vääldigt lugn, säkert lite trött sen gårdagens lugna dag i hagen ;-) När vi är i ridhuset och Angela tagit över p och linan, så ringer Linda och säger att hon och Ida ska till IKEA i Helsingborg, och undrar om jag vill följa med, å Om jag ville! Sådana telefonsamtal är så roliga! Jag och Angela var riktigt snabba i stallet så jag hann följa med! :-) Så kul med en utflykt!


Angela & Panther på väg till ridhuset

Skyndade mej hem, tog en "raggar-dusch" och målade på lite mascara, sedan kom Linda och Ida och hämtade mej, service! Sedan bar det av ner till Helsingborg och härliga IKEA! Först gick vi runt och bara spana, vi märkte att vi behövde få mat i våra magar för att kunna shoppa, och jäklar så bra det gick efter lunchen ;-) Jag hittade massa små-grejjer till nya lägenheten, så jag fick ihop en hel tung kasse till slut 


Törstig Linda och jättegod mat!


Ida inne på IKEA

Vi var klara i väldigt god tid på IKEA och vi hade ingen stress alls så vi gick in på Väla köpcentrum ett tag och kollade lite i butiker och bara myste runt och njöt av en ledig dag :-) Blev även nån påse härifrån... ;-)


Linda & Ida i godisland!

Tack vare godisaffären blev vi så sugna på sötsaker, så när vi skulle åka hem tog vi en sväng i Mc-driven och köpte varsin mjukglass! Himla gott!

Linda lassar in glass

Nu ligger jag i sängen hemma och bara tar det lugnt, jag är helt ledig hela eftermiddagen och kvällen, känns riktigt konstigt men skönt! Gymmet är inte öpppet heller så dit kan jag inte rymma iväg, rätt bra faktiskt! ;-) Så nu håller jag på att göra en lista över vad jag ska köpa i Ullared på söndag, för då ska vi åka dit och shoppa :-)

Vi hörs lite senare, dags att färdigställa listan! :-)

Här är mina shopping-erövringar
  
1. Ett jättefint armband i brunt läder som jag tänker ha runt ankeln.
2. En söt stor T-shirt som blir sval och skön i sommar
3. Min IKEA-kasse med alla fina saker som ska ligga där ända till 
    den 31:e maj.

Kommentarer
Postat av: Linda

Åh tack för påminnelsen!! Det hade jag glömt annars :) Kul att du hann följa med idag! Ha en skön slöiskväll goding!!

2009-05-21 / 20:08:07     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?