En inte alls så dum dag !

Efter en härlig dag på jobbet cyklade jag hem i det strålande vädret, käkade lite mellis och tog pärlan och åkte mot stallet och Panther. Det är faktiskt inte alls dumt att börja en lördag kväll i stallet när det är så himla vackert väder, väldigt rogivande måste jag säga :) Panther fick som sagt vila idag, han har jobbat bra nu i några dagar, så då får han lite belöning :) Jag hade gos-dag med han idag och bara myste.. Efter stallet tog jag en snabbis sväng förbri den nyblivna 23-åringen Linda och lämnade över en födelsedagspresent, tror hon gilla den :) Så jag är väldigt nöjd med den :P


Bilder från Stall-trädgården i kvällssolen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?