En hemlis!

Nu ska jag ta kvällen, för tidigt imorgon ska jag möta Rebecka i stallet för vid klockan sju ska vid lämna Halmstad för att bege oss mot Götelaborg. Vi ska se på Conrad-träning i Helgered en bit norr om Göteborg.. Frågan är om vi kommer hitta alltså.. Men jag hoppas det ska gå bra! Efter Conrad ska jag, Rebecka,Johanna och Ulrika ses i Göteborg för en fika eller lunch, Mysigt!! :-) I övrigt har fredagen inga särskillda planer, vi får se!

Förut skrek någon mitt namn utanför mitt fönster med, det Ni!! Det hör inte till vanligheten vill jag lova! Det var trevligt, bjöd upp X-människan på en pratstund, kul med lite sällskap på kvällen ;-)

Sov så gott allihopa!
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?