En Helt vanlig lördag!

Jag hann färdigt i stallet imorse trots min mäktiga försening, Jag linade P på stallplanen och han var superduktig! Han har blivit så himla mycket bättre sedan Eva lärde mej hur jag ska linda honom och han har blivit så himla mycket mer "up hill"

Duktig och fin Panther imorse

Efter stallet bar det av in till stan och jobbet, det var en hel del folk som rörde sig på stan idag, trots att alla borde vara luspanka just nu, Det var ju inte överdrivet mycket kunder men det kunde varit sämre... ;-) Jobbade ju bara till två idag så efter det så åkte jag ut till stallet igen och tog ut hästarna i hagen, det blev ju så fint väder på eftermiddagen, så nu går dem i kvällssolen och myser. Jag hade lite extra tid så jag la mej på en bänk i stall-trädgården och njöt av solen, var så himla skönt att få lite strålar på min bleka hud.

Panther rullar sig direkt i leran, jag njuter av solen i trädgården och spanar på P från min bänk...

Ikväll är jag bjuden på middag hos min kära "extra familj" Jonsson/Körling. Så himla GOTT! Sedan ska vi givetvis se på Robinson och jag ska ta med mej rabarberpajen jag bakade :-)

Ha en toppenkväll!

Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?