En duktig kväll!

God afton! Jag var så duktig med mitt pluggnade förut så jag belönade mej med att jag fick gå och träna ändå, det var jäkligt gött att få röra lite på sej och rensa skallen. Kanske får tillbaka mitt ordinarie ordförråd imorn då om jag har tur ;-) På vägen hem gick jag in på hemköp och köpte plugg-snacks för mina sista slantar, annars hade jag gått åt de kommande dagarna om jag inte får tugga på nåt medan jag pluggar  ;-)


Torkad frukt och Cashews känns i alla fall nyttigare än godis, när man har
sockerbehov!

Nu har jag även käkat mat som jag lagade direkt jag kommit hem från träningen, blev tonfiskgryta med curry och mathavre till, kände mej sjukt nyttig! ;-) I brist på mat i kylen och skafferiet får man ju göra det bästa av situationen och det blev faktiskt riktigt lyckat! Har aldrig ätit mathavre förut, kanske hemma hos mamms någon gång, men det var väldigt gott när man kokade det med en buljong tärning. Nu ser jag på desperata hemmafruar och försöker bara slöa i soffan, det är något jag måste öva på! Är väääldigt dålig på det, drar gärna igång med nåt annat projekt då, men nu ska jag bara öva och slappa!

Ha en sköning-kväll! Och imorn är det redan lill-lördag :-) Veckorna flyger fram!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

HAVRE?!?! kära nån skämtar du!! Elin det är Panther som är häst i ditt liv, du är en människa!! ;)

2009-05-19 / 22:35:49     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

HAHAHA! Ja men man blir ju som man umgås ;-)

2009-05-20 / 07:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?