Cykling - My new thing!

Helt galet vilken underbar Söndags eftermiddag! Jag har funnit min nya grej, helt klart! Cykling i fina områden var en helt fantastisk sysselsättning! Jag märkte att jag cyklade runt och loghela tiden såg kanske lagom fånigt ut men jag ville inte sluta för det, ler ni också när ni cyklar? Jag tror det frigör massa lyckliga endorfiner! Jag har varit ute i två timmar, cyklade runt i naturområdet på Hagön, sedan cyklade jag in i skogen och sedan i sanden för att komma till stranden! Snacka svårt det var att cykla i sand, nästan farligt ju;-) kände mej rätt ball faktiskt, snacka cross country, tyckte jag! Tog inte med mej varken musik eller klocka heller, tänkte jag skulle lära mej att klara mej utan det ibland och det var tokskönt!

Nu ska jag dammsuga lite fort medan jag kikar på one tree hill, sedan är det ju Gossip girl och Best of Wipe out, skön kväll! Ska även läsa in mej på artikelseminariet för morgondagen med.

Här kommer lite bilder från min cykeltur! :-)


Me and bikeeey efter sand-ansträngningen ;-)

   
Snacka härlig cykling!


Östra stranden!


Vinden i håret, härligt!
Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

vilka härliga bilder, jag vill också cykla på stranden.kramisar mammsen, pappsen hälsar

2009-05-17 / 20:26:33
Postat av: Anonym

Ja bring bikeey nästa gång så ska vi ta samma runda :-) Ja tänkte faktiskt på er! vi måste göra det! Kramisar!

2009-05-17 / 21:00:21
Postat av: Anonym

Åhh jisses vad härligt det såg ut! Längtar tills jag kan komma och hälsa på igen då måste vi cykla där :) Jag tar pakethållaren och du trampar ; ) bra deal va hjärtat? rings i morgon! Kyssis

2009-05-17 / 21:48:22
Postat av: Tessan

åhh jisses vilka härliga bilder! Jag längtar så tills jag kan komma och hälsa på! Då måste vi cykla dit! Du trampar och jag tar pakethållaren ; ) nice deal va hjärtat? :p rings i morgon! Kyssis

2009-05-17 / 21:50:30     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?