Bortskämd !

Ikväll skämmer jag bort mig själv totalt, det är jag värd!! :) Efter allt tvättande, så tog jag en lång dusch, börjar tycka det är rätt gött med en pall i duschen, kanske blir bestående :) Jag peelade och skrubbade, gjorde hårinpackning som suttit i ända till nu, och smörjade in mig med skimmrande bodylotion, Sedan fick ansiktet sig också en rejäl djuprengöring så nu är jag Super ren! Cyklade sedan bort till Maxi vid sju tiden och handlade lite nödvändigheter såhär en fredag, Sedan lagade jag egen Thai mat, blev riktigt gott! och nu är jag sedan en tid tillbaka parkerad i soffan med massa gottis på soffbordet så nu mår ja riktigt gott! så min "ta hand om mej själv kväll" är alldeles underbar, detta gör man för sällan ju!

Hoppas ni haft en mysig fredagkväll ni med! Puss & Kram

                                      En jätteren och välbelåten Elin :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Pricken över i:et hade väl varit en sväng med den härliga epilatorn eller vad säger du? ;-)

2009-05-03 / 19:30:39     URL: http://thelindbloms.blogg.se/
Postat av: Elin

Hahaha ! Fy satan säger ja bara :P jag hade aldrig klarat å va så tålig som du, så jag mesade ur ;)

2009-05-03 / 23:44:58     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?