Bibbla dag!

Sitter just nu i stadsbibblan och pluggar.. Ja egentligen så pluggar jag men nu tar jag mej lite frihet att slänga upp ett inlägg här ;-) Mycket roligare! Jag är även Tok-trött! Tror jag fått en chock nu när jag suttit still sedan tio, ögonen är sådär lagom halvöppna, medan jag försöker tyda en cirka 80 sidor lång artikel om självförtroende och motivation på Engelska, det börjar bli tröttsamt nu, men jag ska bli klar idag! Nu har alla brudarna gått med, Alex kila precis för att åka hem och hälsa på familjen så nu är det bara jag kvar, wish me well! Jag som sa till henne att ja inte skulle blogga, gick sådär.. ;-)

Hörs senare! Puss & Kram


En liten hälsning från mej mitt i plugget..


Alex jobbar bra! Vad tomt det blev när hon med gick.. Sitter vid ett för stort bord :-)

Kommentarer
Postat av: Tess

Åh vad du e duktig som pluggar så! Nu har jag äntligen fattat hur man lämnar kommentarer oxå ;) haha saknar dig min ängel! plugga lugny nu så hörs vi ikväll! Kysss!

2009-05-13 / 17:43:02     URL: http://lindathereseandersson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?