bad day could end well

Fy Satan! så vill jag sammanfatta min förmiddag, ibland kan man verkligen känna sig uppgiven! Skulle ju ta bort stygnen idag, men så blev ju icke fallet! Dock var sköterskan jag fick träfa helt super gullig, och det har inte hört till vanligheten för mej och de ja träffat på sistone. Hon ville inte ta alla stygn för det såg inte ut att vara läge än.. kändes ju sådär och sedan tyckte hon att han hade vart väldigt hårdhänt när han sytt ihop mej, blir jag förvånad?! Ö NEJ! Sedan fick jag ju se hela eländet med blodigt å dant, med två spik-liknande föremål som ska sticka ut ur foten i en månad till. Jag vaknade dessutom med illamående imorse, å jag vill inte påstå att jag blev så mycket piggare av detta. Så det är bandage och skolös som gäller ända fram till nationaldagen!

Så, nu tror jag att jag klagat färdigt :-) I skolan gick det fint, men nu har vi ett jättestort arbete framför oss, en vetenskaplig rapport som är slutarbete i denna kursen, så nu har jag och mina gruppare lagt upp en mäktig planering fram till 4:e juni, då det är redovisning

Hämtade sedan upp en tjej vid namn Angela som följde med mej till Panther, letar nämligen efter någon som kan hjälpa mej så jag kan få vara lite ledig ibland. Och hon verkade helt perfekt! Största kontrasten till mej och det är ju galet bra! hon var lugn som en filbunke, medan jag kan vara speedad som en duracell-kanin ;-) Så Angela ska följa med mej på fredag också! Sedan blev det ju sol med så min önskan slog ju in! :-D
Nu blir det Soppa :-) Hörs snart



Vi grejjade med Panther och jag visade han på lina och under arbete i skritt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?