Äntligen tar jag kvällen!

Klockan är nu halv tolv och först nu får jag ta kväll! Jag är ingen natt-människa direkt så jag blir helt slut! Har pluggat, tvättat, plockat och städat fram till nu men har fortfarande inte duschat än! Herregud så SEG jag är! Men det var att riktigt skönt att jag tog mej tid att träna förut, det var väldigt skönt att få rensa hela skallen på alla dagens mastiga matningar. Min lägenhet ser ut som ett attans bombnedslag med! Jag har inte alls någon lust att göra fint i denna ruttna lägenhet, när jag flyttar om sex dar! Vill bara ha en ny mysig lya och plocka upp alla nya grejjer! Längtar efter mamma och pappa med! Ska bli så skönt att dom kommer ner till mej på Lördag :-) Längtar!! Jag har åtminstone fått i mej middag ikväll det blev wokade grönsaker, lite ris och kräftstjärtar från Ullared! ;-) Det var riktigt gott!!

Woken med kräftstjärtar,fisk sås,sambal oelek & Vitlök

Nu blir det en välbehövlig dusch för mej ;-) Sedan SÄNGEN!! Sussa gott, vi hörs imorn!
Crash boom bang!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?