Ändrade planer x2

Amanda messade mej precis när jag studsat i ridkläderna och mina sjukt snygga "foppa-tofflor", hon var i stallet och hade gett P både mat och medicin i ögat och släppt ut dem i hagen :-) TACK!! Så nu behöver jag ju inte åka ut före 17 tiden...

Så jag tog och hoppade i min nya bikini för säsongen och tog filt,kudde och en bok med mej ut på gräset för att förgylla hudfärgen lite. Ångrade mej i princip direkt igen, för fasiken så kallt de blåste fick ju fasen ståfräs ;-) trots att ja hade shorts och tröja. Så nu funderar jag på att åka ut till Eurostop och strosa runt lite i butikerna, kanske kolla lite grejjer till nya lyan, eller så ska jag kanske träna? Just nu lockar Eurostop lite mer va, haha! vad tycker ni?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?