Å mitt effektiva jag!

Det blev faktiskt träning, tro det eller ej! Bikade iväg till gymmet och körde intervallträning på cykel, inomhus vilket låter helt jä'la befängt med tanke på att solen sken utanför fönstret.. Men jag fick det gjort, var riktigt gött faktiskt. Sedan fick de bli lite mage + den fantastiskt roliga knä-rehaben ! Men riktigt nöjd rullade jag hem för lite lunch, thai från gårdagen :-) Så skönt när jag varit duktig å fixat matlåda.


Här är bildbeviset! Jag var faktiskt iväg och gymma ;-)

Väl färdigäten bar det av till Eurostop också, kände för att gå i lite inredningsbutiker å kika på idéer till nya lägenheten, det är så roligt, men mindre roligt när allt man hittar kostar därefter... Men tror jag hittat lite smått & gott som får följa med mej i månadsskiftet :-) Sedan syndade jag också.. Jag som inte handlat nåt till mej själv på jättelänge, utom ett ljus till toan då, kunde inte hålla mej längre! För där hängde den ju, den där sjukt söta sommarklänningen. Sedan var det klippt, helt kört, jag var totalt såld! Eller snarare klänningen var såld, till mej! Synd att säga att ju varit duktig idag när jag handlat men jag är åtminstone väldigt nöjd ;-)


Vad tycker ni? Visst va den väl fin! :-)

Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: mammsen & pappsen

jätte fin klänning Elin den kommer att passa jätte bra i nya lägenheten, till inflyttningsfesten menar jag ju förstås. tusen kramar pappsen o. mammsen

2009-05-10 / 21:27:53
Postat av: Linda

SUPER FIN!!

2009-05-10 / 21:38:56     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/
Postat av: Elin

Haha mamms å papps! den va faktiskt rolig! Men så sant! visst kommer den :-) Saknar er! Puss & Kram

2009-05-10 / 21:57:02     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/
Postat av: Tess

Åh, Elin - tokfin klänning !!

Jättekul att läsa din blogg :) Följer den frenetiskt - älskar alla fina bilder o kul att veta vad du pysslar med :) Ha det bra, många kramar från Karlstad / fröken Lindskog

2009-05-11 / 10:38:39     URL: http://tess0.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?