Törnrosa...!

Ridningen imorse gick inte lika bra som igår, de var tråkigt men så är det ju bara... Det går upp och det går ner som med allt annat :-) Avslutade hyfsat bra i alla fall, sedan fick P gå ut i hagen och äta gräs! Precis vid gräshagen är det en rosbuske som jag hade råkat slänga grind-handtaget i och jag sticker ju gladeligen ner handen där, och sticker mej så in i helskotta!! Jag hade värsta taggen som satt kvar i tummen, trots att jag hade handskar!! AJ! Men det kanske kommer nåt bra ur detta med Törnrosa vaknade ju i alla fall till sin Prins efter att ha stuckit sig... Visst var det så? ;-) Så jag hoppas väl på det bästa eller så blir jag väl förgiftad av den satans taggen kasnke... Hmm vi får se! ;-)

P:son efter träningen

Nu ska jag ta mej iväg till jobbet och göra nytta i några timmar, jag har även High Heels på mej idag!! :-) Så kul!

Konjaksfärgade med snörning...

Dags att dra!
Hörs ikväll! :-)
Puss!
Kommentarer
Postat av: Alessandra

Hoppas på törnrosa sagan! ;)

Men du vilka fina skor, var får man tag på dom?

2009-06-10 / 15:51:03     URL: http://aless.webblogg.se/
Postat av: Elin

Ja, törnrosa köper sina skor på nilson såklart ;-) Ja kan kolla upp var dom finns kvar om du vill gumman! Vilken strl?

2009-06-10 / 20:41:19     URL: http://frokendahlstroms.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?