Tokvarm tisdag!

Idag tror jag utan tvekan att det varit den varmaste dagen hittills i sommar! Jag och P red på banan imorse, väldigt varmt i solen och tyvärr har alla bromsen börjat komma nu också.. Men P var duktig och vi gick in i stallet väldigt nöjda! :-) Sedan badade jag och Amanda både P & hennes sydney, de tyckte det var hur skönt som helst!


Nybadad Panther myser                     & spanar..

När jag precis var klar i stallet messade Sandra och frågade om jag ville med henne & Ida N till en strand vid simstadion och det var jag inte sen på i denna värmen, så där spenderade vi dagen med lek i vattnet för Sandra var så smart och fick med en boll! Sedan har vi bara ätit! Och jag läser min bok som en tok! Den är så bra!!


Sandra & Ida på stranden

Efter vår sol & bad dag åkte vi en sväng till Maxi och handlade lite kompletteringar till kvällens grillning. Vi grillade godsaker allihopa och satt och snackade, käkade ost-tacochips Och jordgubbar också :-) och sedan var tanken att vi skulle ha spelat vollyboll när jag,Sandra,Ida, Malin och Johan fick sällskap av några av Johans kompisar, men planen vid oss på Nyhem var upptagen av ett gäng grabbar.. Så jag gick hem lite tidigare för att röja i lägenheten, för imorgon kommer Mamma & Pappa! :-) Nu har jag även hunnit med att måla naglarna! :-)


Ida & Sandra vid grillen                       Johan & Sandra myser i kvällssolen


Naglarna i färgerna Wichita och på
fossingarna Samoa från
Mavala

Natti natti!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?