This is my life!

En underbar dag, ett underbart liv! Nu mår jag så himla gött, ni med va? Snacka sommarvärme vi har! :-)
Här kommer min dag i bilder!


Vi blev ett helt gäng på stranden idag! :-) Här har ni
brudarna som höll ut längst! Threse, Ida N & Sandra


Detta är livet! En bra bok, en strand,
en stol & en sol..


Lämnade stranden vid strax innan sex
blev dusch och en för mej väldigt somrig
middag. Färskpotatis, falukorv & ägg
allt ska vara stekt!


Åkte ut en kvällstur till stallet för att ta in P & S som vart
ute under kvällen.. Passade på att gå en kvällspromenad
då våra hästar myste lika bra som dessa fina kossorna i
kvällssolen


Fina fina sommar Sverige                 Glada glada jag


Nu njuter jag av andra omgången glass
idag och ser på filmen
40 year old virgin
på 3:an

Puss & Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?