Super-söndag!

Har haft ytterligare en underbar dag! Solen skiner & alla är glada! Red P tidigt imorse, trots morgon så var ridhuset redan en bastu! Vi började sådär idag P var på riktigt tråk humör, la sig på alldeles för mycket och var stark! Jag var ännu sämre! Hade vanligt träns idag så han utnyttjade väl läget lite efter att ha ridits på kandar de tidigare dagarna, men vi lyckades reda ut det och avslutade bra! :-) Efter stallet åkte jag hem och fixade iordning en sallad och tog med mej till stranden där Ida, Victor och Jimmy redan satt och gottade sej i solen! Vid strax efter tre kom även Sandra och joinade oss efter sitt jobb. Det blev en omgång Yatzy, jag var gör dålig! Victor vann tätt följd av Ida, jag och Sandra hade inget flyt ;-) Vid halv sex åkte vi hem, skönt att duscha av sig en dag i solen med sand och salt! Cyklade sedan in till stan och mötte söta Rebecka för en fika. Vi satte oss på caféet jag fick ta en skaldjurstoast för jag orkade inte fixa nån mat innan... Man blir inte så hungrig i värmen tycker jag.. Mest bara sugen på godsaker! Sedan satt vi bara och pratade över varsin kaffe i kvällssolen och jag är så fascinerad av hennes utbildning, Rebecka läser till läkare verkar grymt intressant men man måste va tuff! Med allt de ska klara av och utstå! :-)

Lite bilder från vår dag på stranden:

Sandra, Ida & Victor under ett parti Yatzy


Coola tjejer i solen! ;-) Sandra, Ida & jag
Linda vi saknar dej!!


Jag checkar Sadras kasst, Yatzy
eller inte? Victor fick Yatzy på första
försöket!!

Underbara söndag! Nu blir det lite slappande med en bra bok i soffan innan läggdags :-)
Puss&Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

Saknar dig också! Hoppas det är fint väder den helgen jag kommer ner, jag har aldrig varit på stranden och solat juh (pinsamt!!) Massa kyss

2009-06-28 / 23:22:50     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?