Söndagstrött!

Trots en väldigt lugn och skön kväll hemma hos Aless igår är jag helt tok-trött! Vi såg på Twilight, vilket jag väl är typ ett halvår efter alla andra med att se... Men nu kan jag säga att jag är lika förälskad i Edward som miljoner andra tjejer varit i ett halvår ;-) Jösses vilken snygging! Idag har jag inte gjort allt för mycket, imorse vid tio åkte jag till stallet och mötte upp Britt! Fick ridaWilliam, det var så himla kul! :-) Längesedan jag satt på någon annan än P.

Nu är det snart dags för att sätta sig på tåget igen, 4.5 timme hem till Halmstad...
Vi hörs ikväll!
Puss & Kram

Är det någon som missat detta mästerverk, så bara måste ni se den!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?