Som en ny människa!

Ja ni nu är jag fräsch igen! Underbara Pia fixade håret kanonbra som vanligt! Hon är alltså så sjukt bra! :-) Fyllde mest i utväxkten och fräschade upp det lite, la även i lite mer slingor inför sommaren, som jag hoppas blir fylld av sol! 1000-TACK Pia du är den bästa! Efter mitt frisörbesök hämtade jag upp Aless och åkte ut till IKEA och kramades med Tess! Sedan gick vi in på Maxi och köpte med oss det obligatoriska fredagsmyset-Godis! Nu ska jag strax åka in till Norrstrand till Tess, Adde & Atlas på lite grillning och mys, kanske blir nöjes sedan med, vi får se! :-)

Här får ni se mitt uppfräschade hår:


Såhär ser kaluffsen ut  nu...

köpte även lite produkter nedan:

Shine creme från Wella, shampoo & balsam från
Sebastian och inpackning från Joico.

Ha en bra kväll!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fin du blev i håret Elin!! Ser hur sommarfräscht ut som helst =)

2009-06-06 / 01:27:29     URL: http://encanta.blogg.se/
Postat av: Lina



Åh det blev ju hur bra som helst!! Perfekt till midsommar/Puss på dig finaste Elin :)

2009-06-06 / 11:31:25
Postat av: pia

sjukt kul när du kommer :) svårt att misslyckas med det underlaget...snygg blev du ! kram kram

2009-06-06 / 16:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?