Sol, vind & vatten

Idag har jag ägnat några timmar åt att lata mej vid havet :-) Det blåste rejält idag men jag hittade en bra "gryta" att lägga mej i, så jag kunde få lite sol på min bleka hud. Helt underbart skönt! Jag hade med mej picknick och min älskade filt!


Soliga söndag!

Efter stranden åkte jag till stallet, jag mockade och fixade allt det vanliga, plockade in hästarna.. När P fått äta och vila lite efter hagen, red vi ut i den fantastiska skogen! Ängarna är verkligen helt otroligt vackra nu och speciellt i kvällssolen! P var väldigt pigg och glad! Jag försökte trixa fram kameran på hästryggen för att dela med mej av den vackra kvällen, men insåg rätt fort att det i princip var med livet som insats! P var lite för laddad! :-) På hemvägen börjar jag undra vad fasen det är för feö på mina ridbyxor, dom skaver ju som satan tänkte jag, gjorde liksom ont ändå från rumpan till vaderna... När jag kommer hem och ska hoppa in i duschen så möts jag av en baksida så röd som kokt kräfta! Jag har bränt mej! usch så klantigt.. Samma visa år efter år ;-)


Hoppade av en liten bit innan stallet och ledde Panther sista biten, skönt!

Har även lagat en liten middag till mej själv bestående av kycklingfilé, färskpotatis och mumsig sallad! Gott! :-)


Smarrig söndags-middag

Näe, nu måste jag hoppa i säng, bums! Ska upp vid fem imorgon, för jag & Amanda ska åka upp till Landvetter och kolla på Conrad-träning

Natti natti!
XOXO
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?