Sista rycket!

Idag har det varit så där fullt upp som det bara kan när det är slutspurt i skolan! Men imorn får vi sommarlov!! :-) Hann inte blogga imorse, sov alldeles för länge för jag känner mej bra krasslig alltså... Åkte till P mockade och släppte ut han i beteshage idag, tror ni han va nöjd eller?! Om! :-) Han njöt i fulla drag och gräset gick ända upp till magen på honom. Sedan har jag suttit med brudarna och färdigställt arbetet och lagt upp redovisningen för imorgon, allt som allt blev arbetet 66 sidor! Pust!  Märktes att vi alla var väldigt övertrötta och fnissia idag såhär på sluttampen men vi fick ihop det bra, och jag är jäkligt nöjd med oss!! :-)


Alex and the toilet paper                      måttligt road Jenny och Matilde


Matilde provar Alex bruna hårfärg! :-)


Vi försöker fokusera sista stunden!

Nu ska jag hoppa in i duschen för att sedan ta en lugn kväll på soffan, måste kurera mej! Fasen ja vill inte bli sjuk nu när man äntligen snart är ledig, men det skulle ju bara vara så typiskt! Ska nog baka en paj med tror jag, för det är jag värd!

Hoppas ni haft en bra dag!
Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?