Simply the best!

Gårdagens promenad var verkligen veckans höjdpunkt! Jag mår så sjukt bra av att kunna vara ute och gå! :-) Musiken i öronen var helt fantastisk och gav mej ton av energi, på väg till stranden kommer en låt som sätter igång så himla mycket glädje och starka känslor hos mej så det är galet! Jag är nog inte den enda som får någon form av minuters odödlighet när Tina Turner sjunger sin Simply the best! Jag gick så fort och bara log och var lagom patetiskt nöjd med livet! ;-) Underbart! Det tog bara 20 minuter till östra stranden.. Det måste va ganska snabbt va? :-) Väl vid det underbara havet, blåser det ordentligt och jag har inte känt mej så frisk, levande och nöjd på väldigt väldigt länge! Kite-surfarna var i full gång och det ser så sjukt kul ut! Jag vill också kunna! Någon som kan lära mej tro? :-)

Underbara dag!!!

Härliga härliga hav!!                             Detta vill jag också göra!


Njuter vid havet!                                   Livet på en pinne! (stock)

Avslutade kvällen i härligt sällskap av Lina, vi bara åt massa godsaker & satt i soffan väldigt nöjda och snackade på om allt möjligt!


Kvällens käk: Köttfärspaj, vitlöksbröd, tsatziki, morötter, gurka, chips, dip,
vattenmelon & sist men inte minst, Svenska jordgubbar & glass!!

Idag har jag tagit lite sovmorgon ligger nu i soffan, har läst Cosmo och ätit frulle. Amanda är i stallet och har tagit ut P i hagen så jag tänkte åka ut i eftermiddag och rida ut en skogstur i solen förhoppningsvis :-) Nu tänkte jag ta min bikini, min bok och min solstol och gå ut i det fina vädret! :-)

Ha en härlig söndag!!'
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Lina

Tusen tack för en urmysig afton :D Gu vad vi gottade oss haha. Timmarna flyger iväg när vi ses, mycke tjejsnack blir det! Äntligen fick jag ju se hur du bor wohooo så fint det var :) Hoppas B&J sitter som en smäck i magen.. Vi ses snart vännen, puss och många kramar!!!

2009-06-14 / 14:23:05
Postat av: Linda

Åh den låten är ju så bra...Jag kan fortfarande inte lyssna på den för då börjar jag grina! Det tar en direkt tillbaka till hästtävlingar och ärevarv :) Hoppas du fått lite färg i solen idag, jag hoppas på att få det imorn! Du är duktig som är ute och går så mycket! Kyssar

2009-06-14 / 22:39:12     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?