Picknick vid Nissan

Lördagkvällen har jag tillbringat med Jenny! :-) Vi gick till Maxi och handlade lite plock-mat kan man säga och jag fyndade en solhatt för 10 billiga kronor! Toppen att skydda håret med så jag sliper gå runt som en turban med en sjal runt hela skallen...


Mitt hatt-fynd för 10 riksdaler!


Vi skar iordning lite smått och gott samt tog med oss ett mouserand vin som jag lagt på  kylning så vi kunde kalasa ordentligt! Vi tog en promenad in till Nissan, väcklade sedan ut filten och dukade upp vår middag :-) Hur mysigt som helst! vi stötte tock även på antalet måsasr, en var så dum så han sprang runt och betden andra i vingen så den skrek, men han vägrade släppa taget! Taskig pippi!

Tanken var en uteservering i den sköna kvällen , men det slutade med film och godis från hemmakväll, så nu har vi precis sett på chic-flick i form av Bröllopsduellen :-) Väldigt förutsägbar men härlig! Nu har Jenny traskat hem och jag ska krypa ner i sängen!

Sussa gott!
Puss & Kram


Jag i kvällssolen!


Fina Jenny på filten i den underbara kvällen!
Kommentarer
Postat av: Jenny

En helmysig kväll! :) Taaack Elin! Får göras om..

2009-06-28 / 10:42:45
Postat av: Linda

Skön hatt ;)

2009-06-28 / 21:24:42     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?