Mys-måndag!

Ja så var det måndag igen, men för mej är det ingen skillnad mot någon annan dag för jag är ju ledig ändå! :-) Sitter och käkar mumsig frulle nu med tropisk smoothie och ska strax åka ut till stallet. P ska få vila idag så han är redan ute i hagen innan det blir allt för varmt! Kan vara skönt för hästarna att ta igen sej lite mer nu när det är så himla varmt om dagarna.. Sedan tänkte jag faktiskt åka ner till stranden :-) Stor skräll! Känns nästan som jag bor där nu ;-) Idag ska jag försöka att bara sola baksidan för jag ser så rolig ut nu, brun fram och vit bak! :-) Sedan ska jag försöka bryta min dåliga icke-tränings trend! Måste börja träna nu så jag ska iväg till gymmet en sväng!

Ha en härlig dag i solen!
Puss & Kram
Kommentarer
Postat av: Linda

Vad duktig du är som bara tänker tanken att träna! Här är det så varmt idag att det är jobbigt bara att andas.. :)

2009-06-29 / 09:46:59     URL: http://lindajonssons.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?