Midsommarafton

Min midsommarafton började hos P, träningen gick super och sedan fick han gå ut i hagen, och som han mådde!


Min midsommar-prins detta!

Även Börje var på fantastiskt midsommar humör och kom med fina midsommar blommor till mej :-) Jag kompletterade med några så jag fick sju olika sorter! För det är väl det som gäller på midsommar?


Fina midsommar-blomster

Direkt efter stallet bra det av till champagne-frukosten hos Lina & Magnus, där var dryga 20 pers redan igång och jag gjorde dem sällskap ett tag innan jag gick hem igen för att göra mej iordning inför själva misommarfesten!

Och så här såg jag ju ut då:


från bas till           stylade vågor till     uppsatt till            färdig
(om ni vill se bilderna större så klicka på dem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?