Middag & spelkväll

Igår kväll tilhörde jag inte en av alla som gick ut och roade sej på krogen, jag var alldeles för trött för det :-) Så jag, Linda, Daniel & Ida fick en mycket bättre idé, att gå ut och käka middag.  Vi gick till Yoss och käkade en riktigt härlig middag och njöt med filtar i den härliga men lite kalla kvällen.. Vi slog även på stort och tog smarrig löjromstoast till förrätt! Jättemysigt hade vi! Efter middagen tog vi en exklusiv efterrätt på Mc donalds, mjukglass!! Och sedan bestämde vi oss för att cykla hem till Ida och spela spel :-) Jättekul! Idas Viktor kom även hem senare på kvällen från sitt jobb och gjorde oss sällskap..


Ida & jag på Yoss


Linda & Daniel på Yoss


Löjromstoast!                                        Fläskfilé med chiliaioli


Daniel & Linda under galen-panna    Söta Ida som Arne Weise

Nu ska jag ta och åka ut till P för att sedan hoppas att det är lika soligt och fint när jag är klar så jag kan ta mej till stranden för en skön dag i solen :-)

Puss & Kram
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

        Kom ihåg mig?